16 Şubat 2012 Perşembe

ARILARIM SÖNDÜ.

                                                   

 Arıyı edinmek başka şey,ona bakabilmek başka şey. Bugün bunu bir daha anladım.Hava şartları nedeniyle uzun süredir gidemedigim arılıga 14 şubatta gidebildim.Daha gitmeden neyle karşılacagımı bilsem de ümit dünyası işte.Kovanları sadece kapak açarak kontrol ettim.Genede umdugumdan iyiydi durum.4zaiyat ,  4 sag.O da şimdilik.Kış boyunca internet başında geçirdiğim süreçte okuduklarımdan hiç bişey bilmediğim belli olmuştu.Bilgisizliğim bir canlının ölümüne sebebiyet vermişti.Bilgi edinmek üzere öyle ki varoa illeti ile ilgili 2 doktora tezi bile okudum.Hala da arı ile ilgili ne bulursam okuyorum okumaya da devam edecegim.İlk hedefim bir şekilde kalan 4 kolonimi canlı tutmak, umarım başarırım.O gün çektiğim bir kaç fotograf .

                                                   Bu sıradaki 8 adet kovan bana ait.


                                                    Canlı kovanlarda az da olsa hareket vardı.
 Arılarım bacanagımın bahcesinde diğerleri de ona ait.Onun durum benden vahim.8 kovandan 7 si sönmüş.
                                                              Kovan önünde ölü arılar


                                                               Bacanagımın bekçileri

    Umarım bundan sonraki yayınlarımda bu hüznü buraya aktarmam.Kendime vermiş oldugum bir söz.BEN BU İŞİ ÖĞRENECEGİM İNŞALLAH.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder