8 Şubat 2012 Çarşamba

Hakkımda

1970 Eskişehir doğumluyum.1988 yılında Eskişehir Motor Teknik Lisesi'ni bitirdim.1992 yılında PTT'de işe başladım.Telekomla ayrılımından sonra halen posta işleme merkezinde çalışmaktayım.1999 yılında bahçe ve hayvancılık işlerini sevdiğimden dolayı şehir dışında küçük bir arazi satın aldım.Kayınpederimin kendini emekli etmesiyle ona ait olan marangozluk aletlerini arazime küçük bir atolye yaparak buraya taşıdım.Yaklaşık 9-10 yıldır yazları 1-2 kovan edinerek kışları söndürerek arıya yakın olmaya çalıştım.Bu kış işlerimin rahatlığından dolayı arı ile ilgili siteleri, formları takip ederek arı hakkında daha teferruatlı bilgi edinmeye gayret ettim.Bu bloğu yapmaktaki amacım arı hakkında bildigim bunlar demekten ziyade edindiğim bilgilerle yaptığım arıcılığı buraya taşıyarak izleyenler tarafından görülen hatalarımın bildirilmesi ile daha iyi bir arıcı olmaya çalışmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder